Hebben jullie een fysieke winkel?
Neen, wij hebben geen fysieke winkel.
Je kan jouw bestelling wel altijd komen afhalen na afpsraak.
Is er een minimum bestelbedrag?
Neen er is geen minimum bestelbedrag.
Hoe weet ik of mijn betaling gelukt is?
Als je een bevestigingsmailtje krijgt is de betaling gelukt
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wilt u een bestelling annuleren?
Geen probleem, indien je z.s.m. (binnen de werkdag) contact met ons opneemt en dit bevestigd is door mezelf. Dit omdat alles gepersonaliseerd is en op verzoek wordt gemaakt.
Ik zorg dan voor de volledige terugbetaling.
Bij grote projecten is annuleren niet toegestaan.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Wilt u een bestelling wijzigen?
Geen probleem, indien je z.s.m. (binnen de werkdag) contact met ons opneemt en dit bevestigd is door mezelf.
Kan ik een bestelling als cadeau laten inpakken?
Dit is geen enkel probleem, je kan dit aanduiden op de webshop bij het product, hier komt wel een meerprijs bij.
Aan welke landen leveren jullie?
Momenteel aan onderstaande landen:
- België
- Nederland
Wat is de levertermijn?
We hangen een beetje aan de post vast, 1 tot 3 weken.
Aangezien alles zelfgemaakt is hangt dit ook van product tot product af.
Afhalen op afspraak zal steeds sneller zijn.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Jazeker, na afspraak kan je de bestelling afhalen.
Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?
Aangezien alles zelfgemaakt is, is er ook geen garantie op de bestellingen.
We zijn niet aansprakelijk voor het verkeerd gebruik van materiaal voor zowel lichamelijk als materiele schade.
Waar kan ik met mijn klachten terecht?
Heeft u een klacht?
Laat het ons zeker weten, wij zullen ons uiterste best doen om u te helpen.
Klachten mogen tot uiterst 3 werkdagen na ontvangst, besproken worden.